понедельник, 20 октября 2008 г.

blackbeard frenchie





M'n computer staat nog aan, ik heb net 5 afleveringen van Klein Holland zitten kijken. Het is koud hier en ik zou eigenlijk moeten gaan slapen. Shyness is een leuk liedje. Het is een chaos in mijn hoofd. Niet zo erg, er raast geen tornado rond of zoiets dergelijks. Het is gewoon een beetje een rommeltje, en ik moet het ff opruimen. Maar als ik nu ga slapen komt daar niets van. En morgen als ik wakker wordt ook niet. En als ik thuiskom morgenavond van de bios ook niet. En woensdag ook niet. Dan moet ik werken. En donderdag moet ik leren. En vrijdag ga ik naar de klimwand. En zaterdag werken. En zondag leren. Lekkere planning dus. Ik zegt altijd dat ik het zo graag druk wil hebben. Maar nu is het wel een zooi in mijn hoofd. En ik heb niet eens zo heel erg druk Punt is ook dat ik nou weer verliefd aan het worden ben, want de boel er ook niet echt op bevorderd. Op msn zijn nu nog maar twee mensen online, eigenlijk afwezig. Ik moet echt gaan slapen. Het wordt elke avond later. Nu ga ik slapen. Alles uit. Computer uit, lamp uit, muziek uit. Gedachten uit.



blackbeard frenchie, blackbeard frenchy, blackbeard game, blackbeard games.



Комментариев нет: